Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Måndag:)

Av Alva Lanzinger - 22 november 2010 21:45

Heej igen :D

 

Min stora syster åkte till USA i Januari detta året, och jag saknar henne jätte mkt så ni ska få se några bilder på henne   

 

  

Fin eller hur?

Denna tog jag när hon hade ansiktsmask :P:D

   

Och sista bilden tog vi för jätte länge sedan :D på Mig, Felix och Emilia    



                   Det var allt :D

 
 
Ingen bild

mo

2 december 2010 08:03

hej..va söta tungor ni har!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva Lanzinger - 1 april 2011 20:03


jag har ju inte bloggat på ett tag men jag har bara inte orkat... Jag har ganska mkt att göra (känns det som). Aja jag har inte gjort så mkt nu, men jag sov hos emmy i onsdags till igår, vi hade studiedag på torsdagen :D. Jag orkar inte skriva ...

Av Alva Lanzinger - 28 februari 2011 20:18


Nu har jag kommit hem från en underbar kväll med ölansgänget!   Vi spelade lasergame och jag var sämst  . Nej allvarligt, jag var verkligen sämst:P. men det var kul iallafall. det röda laget vann och jag var med i det gröna... hahah mamma sköt ...

Av Alva Lanzinger - 26 februari 2011 21:42


Hej imorgon på tävlingen tänkte jag ha   1.Vita john whitaker ridbyxor. 2.blåa tretorn ridstövlar. 3.grå viktor hugo kavaj. 4.blå racesafe väst. 5.svart john whitaker ridhjälm   1.                                     2.             ...

Av Alva Lanzinger - 26 februari 2011 21:32


hej nu har jag verkligen inte bloggat på länge :P. jag har bara inte orkat  .   Imorgon e det tävling i tingsryd och jag ska hoppa lillan 2stycken LB. det blir min första 'riktiga' regionala tävling med henne, det ska bli jätte kul, verkligen...

Av Alva Lanzinger - 15 februari 2011 21:04


Hej jag orkar bara inte blogga idag  . jag är as trött och vet inte vad jag ska skriva om just nu:P Kan inte NI ge mig några förslag?? .   jag kollade nyss på ponnyakuten på datan:) och innan dess var jag i stallet och tränade för Malin W och...

Presentation


Jag heter alva och är 14år.

Jag bor med min mamma, pappa, syster och bror, vi har en katt oxå som heter dilba:)

på fritiden rider jag mina tre hästar Tia, Nova och Lillan :D.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards